piątek, 13 lutego 2015

Almost spring

Hej, hej !
Korzystając z pieknej pogody postanowiłam wybrać się na zdjęcia i dodać pierwszy post ze stylizacją.
Jest to typowy zwyklak, idelny na codzień. Pogoda była tak piękna, że pomimo tego, żejestem ubrana jedynie w koszulke i rozpiętą kurtkę nie czułam chłodu.
Legginsy, które mam na sobie są moimi ulubionymi od pewnego czasu. Mega wygodne i mają w sobie to coś :) tak je polubiłam, że postanowiłam kupić sobie druga parę, niestety nie mogę znaleźć ich w moim rozmiarze..
Mam nadzieję, że stylizacja przypadnie Wam do gustu.
Piszcie w komentarzach jak Wam się podoba :)







































                                                        top- BERSHKA
                                                        kamizelka- BERSHKA
                                                        legginsy- SINSAY
                                                        torebka- CENTRO
                                                        buty- HOUSE
                                                        kurtka- @




                                                                                                                                                                       eLPaula

9 komentarzy:

  1. super stylizcja:)


    madamefashionn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz, idealnie leżą na tobie leginsy, chętnie sama bym takie nosiła :)
    Pozdrawiam i dodaje do obserwowanych .

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podobają mi się dodatki szare :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja :) wodze, że dopiero zaczynasz przygodę z blogiem wiec życzę powodzenia i wytrwałości ;)
    jtere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem mój styl :D wykluczając czapkę

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealnie dobrane kolory!
    ZAPRASZAM DO MNIE :)
    http://britfasshion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń