niedziela, 1 lutego 2015

START!

Hej!
Nazywam się Paulina i moim postanowieniem noworocznym było założenie bloga.
W końcu się zdecydowałam i oto jest mój pierwszy w życiu blog!:)
Będzie on o tematyce fashion& lifestyle. Odkąd pamiętam interesuję się modą, więc to właśnie na niej postaram się w szczególności skupić. Ciężko jest mi określić to jaki mam styl, ubieram się po prostu w to co mi się podoba. W dużej mierze jest to zależne od mojego samopoczucia w danym dniu. Pojawi się też na pewno kilka postów dotyczących mojego stylu życia, kosmetyków...
Miejmy nadzieję, że na chęciach się nie skończy.
Już niedługo pojawi się tu mój pierwszy modowy post, więc zostańcie ze mną!:)
Tymczasem życzę Wam miłego wieczoru!


                                                                                                                                                                                      eLPaula

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz